PLATORA Basic-D słuchawka nagłowna z mikrofonem na dwoje uszu rewelacyjne dla: pracowników biur obsługi klienta albo pracy przy telefonie w warunkach NISKIEGO natężenia hałasu wdrażania wielkich projektów z branży komunikacji głosowej przy utrzymaniu idealnego stosunku jakości do ceny cechy artykułu Zakończenie: szybkozłączka (standard Jabra QD – Quick Disconnect) Podłączenie: komputer, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, tablet - za pośrednictwem kabla przyłączeniowego (kable przyłączeniowe kupowane osobno) konstrukcja na jedno ucho - może być noszona po dowolnej stronie głowy.
Kierunkowy mikrofon z redukcją hałasu z otoczenia - wycina niepożądane dźwięki rozmów w tle. Giętki wysięgnik mikrofonu - upraszcza precyzyjne ustawienie mikrofonu względem ust. Użyteczna, lekka budowa - zapewnia wspaniałą równowagę, dostosowanie, a także komfort.
Wymienne skóropodobne poduszki + osłona na mikrofon. Słuchawki z oficjalnej polskiej dystrybucji na gwarancji producenta z serwisem na uszkodzenia mechaniczne. Zobacz artykuł na temat redukcji szumów: Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia sprawdź artykuł na temat parametrów słuchawek do call center: cechy słuchawek call center Specyfikacja: Czułość mikrofonu: -42 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz) Dynamika mikrofonu (głośność): b/d Pasmo dźwięku: 300 - 3400 Hz Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): max 100 dB Więcej informacji i prezentacja na stronie artykułu platora.eu Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie wewnętrznym (obejmuje uszkodzenia mechaniczne) Do kompletu należy dokupić odpowiednią przejściówkę do słuchawek: Jeśli nie jesteś pewien jaką przejściówkę wybrać albo szukasz specjalnego kabla przyłączeniowego do swego telefonu, skontaktuj się z obsługą sklepu - dobierzemy dla Ciebie odpowiednią przejściówkę.
sprawdź także: artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center. Specjalizujemy się w zamówieniach dla instytucji rządowych i publicznych, a także zamówieniach ze środków UE. Zakończenie: szybkozłączka (kanon Jabra QD – Quick Disconnect) Podłączenie: komputer, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, tablet - za pośrednictwem kabla przyłączeniowego (kable przyłączeniowe kupowane osobno) budowa na dwoje uszu - taka budowa pozwala lepiej skoncentrować się na rozmowie w przypadku pokaźniejszego hałasu w pomieszczeniu.
Kierunkowy mikrofon z redukcją hałasu z otoczenia - wycina niepożądane dźwięki rozmów w tle. Giętki wysięgnik mikrofonu - ułatwia precyzyjne ustawienie mikrofonu względem ust. Poręczna, lekka kompozycja - zagwarantuje wyśmienitą równowagę, dostosowanie i komfort.
Wymienne skóropodobne poduszki + osłona na mikrofon. Słuchawki z oficjalnej polskiej dystrybucji na gwarancji producenta z serwisem na uszkodzenia mechaniczne. Sprawdź artykuł na temat redukcji szumów: Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia sprawdź artykuł na temat parametrów słuchawek do call center: parametry słuchawek call center Specyfikacja: Czułość mikrofonu: -42 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz) Dynamika mikrofonu (głośność): b/d Pasmo dźwięku: 300 - 3400 Hz Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): max 100 dB Więcej informacji i prezentacja na stronie towaru platora.eu Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie wewnętrznym (obejmuje uszkodzenia mechaniczne) Do kompletu należy dokupić odpowiednią przejściówkę do słuchawek: Jeśli nie jesteś pewien jaką przejściówkę wybrać lub szukasz specjalnego kabla przyłączeniowego do swojego telefonu, skontaktuj się z obsługą sklepu - dobierzemy dla Ciebie odpowiednią przejściówkę.
sprawdź także: artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center.