kabel HDMI firmy Montis MT006 produkowano z najwyższej jakości materiałów, żeby zapewnić kompatybilność z technologią HDMI 2.1, proponującą przepustowość na poziomie choćby 48 Gbps. Zapewnia ona przezroczyście czysty i wyraźny obraz wyświetlany w rozdzielczościach 8K/60Hz oraz 4K/120Hz.
Pozłacane wtyki i w 100% miedziany rdzeń, z dołączoną ochroną przed zakłóceniami EMI czy RFI, zapewniają przesyłanie zrównoważonego sygnału między wszystkimi kompatybilnymi urządzeniami. Jeden przewód – tak dużo możliwości.
kabel MT006 podłączysz do konsoli Sony PlayStation i Xbox. Przewód Montis HDMI-HDMI zapewni na dodatek bezbłędną płynność, proponując przepustowość do 48 Gbps. Dysponuje również zwrotnym kanałem audio, synchronizując obraz z dźwiękiem.
Ciesz się obrazem UltraHD 8K w 60Hz dzięki kablowi HDMI w konkretnym oplocie. Specyfikacja: rodzaj kabla: HDMI - HDMI 8K v2.1 Złącze 1: HDMI męskie Złącze 2: HDMI męskie kanon: 8K v2.1 Kategoria kabla: High Speed HDMI with Ethernet użycie: Transmisja audio i video Długość: 3m Oplot: TAK Materiał oplotu: Materiał z tworzywa sztucznego Materiał złącz: Metalowa pokrywa w wysokim połyskuobudowy złącz: Czarny odcień oplotu: Czarny Przepustowość: do 48 Gbps Obsługiwane rozdzielczości: do 10K; 8K / 60Hz; 4K / 120Hz; Głębia barw: do 48 bit Wtyki pozłacane: TAK; 24-karatowe złoto Złącza zabezpieczone przed łamaniem: TAK Ekranowanie: TAK; pełna redukcja EMI&RFI liczba pinów: 19 + 1 (dla szybszego transferu) Obsługa 3D: TAK Kanał Ethernet: TAK Kanał zwrotny Audio: TAK; EARC (udoskonalony kanał zwrotny) Obsługiwane technologie: technika dynamicznego HDR - Każdy moment video jest wyświetlany z perfekcyjnymi wartościami głębi, szczegółowości, jasności, kontrastu i szerszej gamy odcieni - na podstawie sceny po scenie lub choćby klatka po klatce technika VRR (Variable Refresh Rate) - zniża albo likwiduje opóźnienia, zacinanie się i zrywanie klatek w celu uzyskania bardziej płynnej i szczegółowej rozgrywki technika QMS (Quick Media Switching) - w przypadku filmów i video likwiduje opóźnienie, które może skutkować pustymi ekranami przed wyświetleniem zawartości technologia QFT (Quick Frame Transport) - obniża opóźnienia, gwarantując płynniejszą grę bez opóźnień i interaktywną wirtualną rzeczywistość w czasie rzeczywistym technika ALLM (Auto Low Latency Mode) - umożliwia samoczynne ustawienie perfekcyjnego opóźnienia, co umożliwia płynne, wolne od opóźnień i bezustanne oglądanie oraz interaktywność