Lepsze rozmowy dla centrów kontaktowych
Twoi agenci z centrów kontaktowych to pierwsza linia naszej producenta. Zestaw Jabra BIZ 2300 sprawi, że każda rozmowa z klientem będzie perfekcyjnym kontaktem z marką. Ten nowy przewodowy pakiet słuchawkowy jest wyposażony w funkcje dźwięku HD, głośnik szerokopasmowy, a także najlepszą w klasie funkcję redukcji szumów.
Dbaj o zadowolenie agentów Twojego centrum kontaktowego
komplet Jabra BIZ 2300 dla centrów kontaktowych łączy w sobie lekką, ale trwałą konstrukcję ze skromną i fachową skandynawską estetyką. Zestaw Jabra BIZ 2300 działa wspaniale, wygląda wyśmienicie i zagwarantuje prostą codzienną obsługę. Jest to zestaw słuchawkowy gwarantujący komfort przez cały dzień.
zestaw słuchawkowy dla centrum kontaktowego wyprodukowany z myślą o długotrwałej eksploatacji
zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany z uwzględnieniem całkowitych kosztów posiadania. Oprócz niepodatnego na uszkodzenia wysięgnika obracającego się w zakresie 360 i przewodu wzmocnionego kewlarem, zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany pod kątem wyjątkowo dynamicznej eksploatacji w centrum kontaktowym.
pakiet słuchawkowy UC z funkcją obsługi połączeń na przewodzie
zestaw Jabra BIZ 2300 to zestaw słuchawkowy UC wyekwipowany w instynktowne funkcje obsługi połączeń na przewodzie, które gwarantują wygodę i wysoką sprawność pracy. Pokaźne przyciski ze wskaźnikami LED ułatwiają agentom odbieranie i kończenie połączeń, wstrzymywanie połączenia, wznawianie połączenia, ustawianie głośności lub wyciszanie rozmowy. Na dodatek wszystkie przyciski są programowalne.
- Dźwięk (słuchawki): Mono
- Funkcje bluetooth: Nie dotyczy
- Kolor (wyliczeniowy): Czarny
- Komunikacja bezprzewodowa: Nie
- konstrukcja (słuchawki): Z muszlami nausznymi
- Kontrola dźwięku: Odbieranie/Wyciszanie połączenia
- Kontrola dźwięku: Regulacja głośności
- Mikrofon: Tak
- Pozostałe parametry:
konstrukcja:
- Sposób noszenia: Pałąk na głowę
- Pałąk na głowę to w pełni regulowane akcesorium umożliwiające noszenie zestawu na głowie
- rodzaj poduszki słuchawki: Pianka ochronna L, obszerne (L) poduszki słuchawki
Głośniki:
- Charakterystyka częstotliwościowa: hi-fi
- Głośniki o częstotliwości hi-fi emitują dźwięki w zakresie odpowiednim do realistycznego odtwarzania dźwięku, np. Muzyki
Ochrona przed hałasem:
- Protectionlevel 3
- Protectionlevel 4
- Normy UE dotyczące hałasu w środowisku pracy: PeakStop
- Protectionlevel 1
- Protectionlevel 2
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału: Tak
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału (Digital Signal Processing, DSP) to technika, która cyfrowo optymalizuje głos i muzykę oraz redukuje efekt echa
Mikrofon:
- wariant mikrofonu: Redukcja szumów
- podciąga jakość rozmów przez wyeliminowanie szumów z otoczenia.
- Czułość mikrofonu: standardowa (E-STD)
- charakterystyczna (STD) czułość mikrofonu jest porównywalna z tą w standardowych słuchawkach telefonicznych i można ją spotkać w większości sprzętów telefonicznych.
- typ wysięgnika: sprężysty
- Mikrofon z funkcją redukcji szumów o idealnej wydajności – genialnie pasuje do otwartych, hałaśliwych przestrzeni biurowych. Wysięgnik można scalić do wymagań użytkownika.
Zdalna obsługa połączeń:
- Jabra PC Suite: Tak
Program Jabra PC Suite pozwala na zdalną obsługę połączeń przy użyciu zestawów słuchawkowych Jabra i systemów UC, a także telefonów programowych IP najnowszej generacji. Użytkownicy zestawów bezprzewodowych mogą kończyć połączenia z dala od biurka i telefonu programowego. W przypadku przewodowego zestawu słuchawkowego, program Jabra PC Suite proponuje szereg funkcji do zdalnej obsługi połączeń, z których można korzystać bezpośrednio przy użyciu zestawu lub pilota na przewodzie. Płynne łączenie zestawu słuchawkowego z telefonem programowym zagwarantuje użytkownikom możliwość poruszania się i realizowania innych zadań podczas prowadzenia rozmowy. To z kolei prowadzi do podwyższonej produktywności i ulepszonej ergonomii codziennej pracy. - Przeznaczenie (słuchawki): Call center
- Technologie (słuchawki): Redukcja szumów
- Waga: 49 g
- Złącza: 1 x USB 2.0