Lepsze rozmowy dla centrów kontaktowych
Twoi agenci z centrów kontaktowych to pierwsza linia naszej firmy. Pakiet Jabra BIZ 2300 sprawi, iż każda rozmowa z klientem będzie wspaniałym kontaktem z marką. Ten nowy przewodowy komplet słuchawkowy jest wyekwipowany w funkcje dźwięku HD, głośnik szerokopasmowy, a także najlepszą w klasie funkcję redukcji szumów.
Dbaj o zadowolenie agentów Twojego centrum kontaktowego
komplet Jabra BIZ 2300 dla centrów kontaktowych łączy w sobie lekką, ale trwałą konstrukcję ze skromną i profesjonalną skandynawską estetyką. Pakiet Jabra BIZ 2300 działa nadzwyczajnie, wygląda idealnie i zapewnia prostą codzienną obsługę. Jest to pakiet słuchawkowy zapewniający komfort poprzez cały dzień.
komplet słuchawkowy dla centrum kontaktowego wytwarzany z myślą o długotrwałej eksploatacji
zestaw Jabra BIZ 2300 pozostał opracowany z uwzględnieniem całkowitych kosztów posiadania. Oprócz odpornego na uszkodzenia wysięgnika obracającego się w zakresie 360 oraz przewodu usztywnionego kewlarem, pakiet Jabra BIZ 2300 pozostał opracowany pod kątem wyjątkowo aktywnej eksploatacji w centrum kontaktowym.
zestaw słuchawkowy UC z funkcją obsługi połączeń na przewodzie
zestaw Jabra BIZ 2300 to pakiet słuchawkowy UC zaopatrzony w intuicyjne funkcje obsługi połączeń na przewodzie, które zapewniają wygodę i wysoką sprawność pracy. Spore przyciski ze wskaźnikami LED usprawniają agentom odbieranie i kończenie połączeń, wstrzymywanie połączenia, wznawianie połączenia, ustawianie głośności albo wyciszanie rozmowy. W dodatku wszystkie przyciski są programowalne.
- Dźwięk (słuchawki): Stereo
- Funkcje bluetooth: Brak informacji
- Kolor (wyliczeniowy): Czarny
- Komunikacja bezprzewodowa: Bluetooth
- kompozycja (słuchawki): Z muszlami nausznymi
- Kontrola dźwięku: Regulacja głośności
- Kontrola dźwięku: Odbieranie/Wyciszanie połączenia
- Mikrofon: Tak
- Pozostałe właściwości:
Głośniki:
- Charakterystyka częstotliwościowa: hi-fi
- Głośniki o częstotliwości hi-fi emitują dźwięki w zakresie odpowiednim do realistycznego odtwarzania dźwięku, np. Muzyki
Ochrona przed hałasem:
- PeakStop
- Protectionlevel 2
- Protectionlevel 4
- Protectionlevel 3
- Normy UE dotyczące hałasu w środowisku pracy
- Protectionlevel 1
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału: Tak
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału (Digital Signal Processing, DSP) to technologia, która cyfrowo optymalizuje głos i muzykę, a także redukuje efekt echa
kompozycja:
- Sposób noszenia: Pałąk na głowę
- Pałąk na głowę to w pełni dostosowywane akcesorium umożliwiające noszenie zestawu na głowie
- wariant poduszki słuchawki: Pianka ochronna L, wielkie (L) poduszki słuchawki
Mikrofon:
- wariant mikrofonu: Redukcja szumów
- podnosi jakość rozmów poprzez wyeliminowanie szumów z otoczenia.
- Czułość mikrofonu: charakterystyczna (E-STD)
- standardowa (STD) czułość mikrofonu jest porównywalna z tą w standardowych słuchawkach telefonicznych i można ją spotkać w większości urządzeń telefonicznych.
- wariant wysięgnika: elastyczny
- Mikrofon z funkcją redukcji szumów o idealnej produktywności – idealnie nadaje się do otwartych, hałaśliwych przestrzeni biurowych. Wysięgnik można związać do wymagań użytkownika.
Zdalna obsługa połączeń:
- Jabra PC Suite: Tak
Program Jabra PC Suite umożliwia zdalną obsługę połączeń przy użyciu zestawów słuchawkowych Jabra i systemów UC oraz telefonów programowych IP najnowszej generacji. Użytkownicy zestawów bezprzewodowych mogą kończyć połączenia z dala od biurka i telefonu programowego. W sytuacji przewodowego zestawu słuchawkowego, program Jabra PC Suite oferuje szereg funkcji do zdalnej obsługi połączeń, z których można korzystać bezpośrednio przy użyciu zestawu lub pilota na przewodzie. Płynne łączenie zestawu słuchawkowego z telefonem programowym zagwarantuje użytkownikom możliwość poruszania się i wykonywania innych zadań podczas prowadzenia rozmowy. To z kolei prowadzi do podwyższonej produktywności i udoskonalonej ergonomii codziennej pracy. - Przeznaczenie (słuchawki): Call center
- Technologie (słuchawki): Redukcja szumów
- Waga: 68 g
- Złącza: 1 x USB 2.0