W naszym sklepie internetowym obowiązują następujące STATUSY ZAMÓWIENIA:

1. NOWE ZAMÓWIENIE

Klient dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym.

Klient otrzymał na podany mail informację potwierdzającą dokonanie nowego zamówienia.

U nas - dział zamówień otrzymał informację i sprawdza możliwość zrealizowania zamówienia w jak najszybszym tempie.

 

2. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Klient otrzymuje na podany adres mail informacje potwierdzającą dostępność zamówionego towaru.

Dokonuje się zawarcie umowy kupna sprzedaży.

U nas - dział zamówień zamawia / przygotowywuje zamówiony towar do dostarczenia klientowi

 

3. WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

Klient otrzymuje na podany adres mail informacje o wysyłce zamówionego towaru.

Podane jest w jaki sposób zostanie dostarczony towar oraz z prawdopodobnieństwem 99% termin odbioru towaru przez klienta.

 

4. ZAMÓWIENIE ZAMKNIĘTE

Klient otrzymuje na podany adres mail podziękowania za dokonany zakup.

Całość zamówienia obie strony uznają za dokonany i zamknięty.

 

5. ZAMÓWIENIE ANULOWANE

Jeżeli klient dokona odwołania zamówienia, wówczas Klient otrzymuje na podany adres mail informację o dokonanym anulowaniu zamówienia w całości.

Jeżeli Klient dokonał już płatności za zamówienie, wówczas następuje zwrot kwoty zgodnie z obowiązującym regulaminem sklepu.

 

6. ZMIANA ZAMÓWIENIA

Jeżeli zdarzy się, że Klient dokonał zmiany w zamówieniu, wówczas na podany adres mail Klient otrzymuje informację o dokonanej zmianie zamówienia

U nas - dział sprzedaży dokonuje zmiany zamówienia zgodnie z ustaleniami z Klientem. Dokładamy największych starań, aby zmiana zamówienia nie wpłynęła na wydłużenie realizacji zamówienia.

Jeżeli zdarzy się, że część zamówionego towaru jest osiągalna w terminie późniejszym lub nieosiągalna, wówczas kontaktujemy sie z Klientem na podany nr telefonu lub na podany adres mail

i wspólnie ustalamy co robimy z zamówieniem. Czy czekamy, czy anulujemy część zamówienia, czy anulujemy całość zamówienia.

Jeżeli dokonujemy anulowania części zamówienia, wówczas na podany adres mail wysyłamy informację potwierdzającą o dokonaniu zmiany w zamówieniu.