W okresie świątecznym pracujemy wg. następującego harmonogramu:

19.12 (sobota) - zapraszamy od 10.00 do godzin popołudniowych

20.12 (niedziela) - pod telefonem, wieczorem dostawa do klienta

21.12 (poniedziałek) - zapraszamy do 10.00 do 18.00 i później (po uzgodnieniu telefonicznym)

22.12 (wtorek)  - zapraszamy do 10.00 do 18.00 i później (po uzgodnieniu telefonicznym) 

W okresie 21 - 22.12 możliwe skrócenie pracy sklepu z uwagi na dostawy do klientów wieczorami.

 

23.12 (środa) - dostawa do klienta , uruchomienie, kalibracja - dostępny pod telefonem

24.12 (czwartek) - dostawa do klienta - dostępny pod telefonem. Możliwy odbiór sprzętu od 12.00 do 15.00

 

28.12 (poniedziałek) - zapraszamy do 10.00 do 18.00 i później (po uzgodnieniu telefonicznym)

29.12 (wtorek) - zapraszamy do 10.00 do 18.00 i później (po uzgodnieniu telefonicznym)

30.12 (środa) - zapraszamy do 10.00 do 18.00 i później (po uzgodnieniu telefonicznym)

31.12 (czwartek) - możliwe otworzenie sklepu z rana do 12.00, po telefonicznym umówieniu się.

 

Od 4.01.2016 (poniedziałek) pracujemy normalnie.

 

W razie niejasności, potrzeby proszę o telefon, postaram się pomóc o ile to możliwe.