Od dnia 01.08.2016 zakupione produkty w naszym sklepie marki Klipsch można zarejestrować, co skutkuje przedłużeniem gwarancji do 5 lat.  Polski dystrybutor  firma E.I.C. Sp. z o.o. oferuje bezpłatne skorzystanie z gwarancji rozszerzonej dystrybuowanych przez siebie na terenie Polski wybranych produktów firmy Klipsch.

Gwarancja rozszerzona obejmuje dodatkowy, trzyletni okres serwisowy w oparciu o zapisy warunków gwarancji standardowej.

Gwarancji rozszerzonej podlegają kolumny pasywne marki Klipsch z wyłączeniem kolumn i głośników instalacyjnych.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu urządzenia, który należy okazać w przypadku rozpoczęcia ewentualnej procedury serwisowej.

W przypadku zakupu zestawu kina domowego, nie można przedłużyć gwarancji na głośniki instalacyjne oraz na urządzenia aktywne jak subwoofer czy moduł bezprzewodowy. Tylko kolumny głośnikowe. Szczegóły w sklepie.

Uwaga: Okres umożliwiający rejestrację produktu w celu skorzystania z gwarancji rozszerzonej wynosi 30 dni od dnia zakupu produktu.

 

  1. Gwarancja rozszerzona obejmuje pasywne kolumny głośnikowe firmy Klipsch z wyłączniem kolumn i głośników instalacyjnych.
  2. Gwarancja rozszerzona obejmuje tylko kolumny marki Klipsch pochodzące z dystrybucji firmy E.I.C. Sp. z o.o.
  3. Gwarancja rozszerzona odnosi się do pojedynczych produktów.
    Prosimy o skorzystanie z przycisku "+dodaj produkt" jeśli chcemy zarejestrować i przedłużyć gwarancję więcej niż jednej kolumny - jeśli zakupiliśmy np. komplet kolumn stereo lub zestaw 5.1. 
    W większości przypadków każda z kolumn posiada swój własny, unikalny numer seryjny i należy go wprowidzić osobno.
  4. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu urządzenia, który należy okazać w przypadku procedury serwisowej.
  5. W sytuacji, gdy posiadamy kolumny o takich samych numerach seryjnych prosimy o wprowadzenie zestawu jako pojedynczy produkt.

Kolumny Klipsch zarejestrować można na stronie Polskiego dystrybutora.

http://www.klipschloudspeakers.pl/pl/Serwis/Gwarancja_rozszerzona