Odbiór przesyłki od kuriera lub z paczkomatu to bardzo ważny moment w procesie zakupu.

Zdarza się raz na sto razy, że przesyłka może ulec uszkodzeniu podczas przesyłki do Klienta.

Klient przy odbiorze przesyłki od kuriera ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość paczki.

Drogi Kliencie zwróć uwagę, że kurier chce od Ciebie podpisu prz y odbiorze paczki, ALE jest tam klauzula " Potwierdzam odbiór paczki/paczek w stanie nienaruszonym"

 

JEŻELI PACZKA JEST USZKODZONA

Najlepiej odmówić przyjęcia paczki, wówczas paczka wraca do SPRZEDAJĄCEGO (sklepu internetowego systemy-kina-domowego.pl)

i to sprzedający dochodzi praw wynikających z ubezpieczenia paczki.

Wówczas SPRZEDAJĄCY wysyła drugą nową paczkę. Oczywiście obie strony (Klient i sprzedający) muszą utrzymywać ze sobą kontakt telefoniczny lub mailowy .

 

Jeżeli paczka została odebrana i stwierdzono w domu uszkodzenie.

Wówczas najszybciej jak to możliwe uzyskać kontakt do kuriera, który wręczał Państwu osobiście paczkę.

Numer można otrzymać od lokalnego oddziału DPD - link

Kurier musi przyjechać na miejsce ponownie i spisać protokół uszkodzenia.

Następnie należy skontaktować się ze SPRZEDAJĄCYM (może być następny dzień roboczy) i przekazać informację o uszkodzonym sprzęcie oraz posiadanym protokole uszkodzenia.